wtorek, 17 września 2013

Jesienny pled



Patrząc po tytułach postów na moim blogu i tych, które obserwuję, słowo "jesienny" odmienia się przez wszystkie przypadki. Ale co tam! Jest jesiennie, jest słota, jest przedzimowa refleksja. Nie ma się co czarować.

W ramach oswajania jesiennych klimatów, kupiłam właśnie piękny jesienny koc. Ucieszył mnie bardzo, bo po pierwsze pasuje jak ulał do naszej rdzawej kanapy, a po drugie kupiłam go w second handzie więc za grosze. Z lubością myślę o tym, jakim będzie miłym towarzyszem wieczorów przed kominkiem.

2 komentarze:

  1. Buuu, ja też chcę, żeby w mojej ,,galerii" była dostawa koców! Zazdroszczę łupu.:)
    Aldi, dałoby radę wyłączyć tę weryfikacje obrazkową? Strasznie denerwujące to wpisywanie kodów, proszę.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę. Nawet nie wiedziałam, że mam włączoną tę opcję. Mam nadzieję, że udało mi się ją wyłączyć. Dzięki za sugestię!

      Usuń