sobota, 24 stycznia 2015

Zdrowe Candy

Moje Drogie, przedwiośnie tuż tuż - trzeba się wzmocnić. Wraz z internetowym sklepem Nat Vita, specjalizującym się w sprzedaży zdrowych i ekologicznych produktów, zapraszamy Was do zabawy. 

Co można wygrać?
NAGRODA 1 -  dla pierwszej wylosowanej osoby - to zakupy w sklepie Nat Vity o wartości 100 zł oraz kupon z 10% rabatem do wykorzystania przy kolejnych zakupach.

NAGRODA 2 - dla drugiej wylosowanej osoby - to paczka niespodzianka, w której znajdą się produkty dobrane przez prowadzących sklep. A do tego także kupon z 10% rabatem.
 

Co trzeba zrobić?
- zajrzyj na sklep Nat Vita (KLIK) i powiedz nam w komentarzu pod tym postem, którego produktu  chciałabyś spróbować?
- jeśli prowadzisz blog, zamieść na nim ikonkę tej zabawy wraz z linkiem
- jeśli nie prowadzisz bloga, zostaw nam swój adres e-mail
- dołączenie do obserwatorów niekonieczne, ale bardzo mile widziane :)
- do 15 marca uzbrój się w cierpliwość 
(Uwaga: paczuchy wysyłamy na terenie Polski)

Mam nadzieję, że zabawa Wam się spodoba. Ja już wypróbowałam w sklepie Nat Vita cukier brzozowy (ksylitol), jądra pestek moreli, przyprawę do chleba i kilka różnych herbatek.

100 komentarzy:

  1. Oo świetne zdrowe nagrody! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny sklepik ten Nat Vita. Przewerbowałam go :))) Znalazłam olej konopny, którego szuka moja znajoma! Jutro dostanie ode mnie namiary :) Do tego atrakcyjna cena, bo słyszałam, że jest o wiele droższy.
      Ja chętnie spróbowałabym zielonej kawy, bo nigdy nie miałam okazji... Kupiłabym także błonniki i przyprawy. Sporo tego, jest w czym wybierać :). Bawię się z Wami. Banerek umieszczam u mnie i ściskam kciuki :). Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  2. Fantastyczne nagrody. Szczęście mnie zazwyczaj opuszcza w chwilach losowania, ale co tam spróbuję.
    Czego bym spróbowała? Sporo rzeczy znam, ale pierwszy raz widzę białko roślinne, np. z grochu, zaciekawiło mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamy w kolejeczce. Białka roślinnego nie próbowałam. Muszę zobaczyć, co to za cudo.

      Usuń
  3. ale suuuper candy! ustawiam się z wielką nadzieją w kolejce. sklep mnie bardzo zainteresował. szczególnie wszelakie oleje kosmetyczne. kupię sobie też sól himalajska koniecznie i trawę cytrynową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim domu od roku używamy olejku kokosowego jako balsamu do ciała i do włosów. Polecam!

      Usuń
  4. cos dla mnie! jestem fanką wszelkich przypraw oraz suszonych owoców - tych bym z mila checia sprobowala... ostatnio tez natchnelo mnie na zdrowa zywnosc, wiec to candy jest idealne dla mnie! Biore udzial:)

    OdpowiedzUsuń
  5. no proszę, co za fajne candy! nie może mnie zabraknąć w tej kolejce, gdyż odżywiamy się wege&zdrowo, więc taki sklep to dla mnie prawdziwa kopalnia wspaniałości! no i te suszone mango i rzodkiewki..nigdy nie jadłam....kuszą :)))
    pozdrawiam ciepło,Aśko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Ci tej wegańskiej kuchni. Moi domowi mięsożercy chyba by mnie wygnali! ;)

      Usuń
  6. Asortyment sklepu przeogromny! Wiele produktów mnie interesuje, m.in herbaty, olej arganowy, olej kokosowy, olej z awokado, jagody goji... długo by wymieniać :) Z przyjemnością zapisuję się do konkursu!

    OdpowiedzUsuń
  7. I to kusi, i to nęci... Na pewno herbaty, jagody acai, suszone mango i oleje... Sklep-rewelacja! pozdrowienia serdeczne Bogda
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wiec i ja się zpiasuję dziękuję za zaproszenie i za zapsi na moim blogu

    spróbowałabym wszystkiego ;) a najbardziej herbatek oraz soków witalnych i suszonych owoców

    ps. szkoda ze nie ma opcji obserwatorów blogera , bo ie mam konta w google + ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soki witalne! Na wiosnę na pewno się przydadzą!

      Usuń
  9. Olej kokosowy! Jagody Acai! Biorę udział, bezapelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałam dopisać, że banner zawiesiłam u siebie na allthesnuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zamówiłabym dla siebie z pewnością olej kokosowy, bo świetnie służy moim włosom, plus pewnie suszone owoce, może mango?
    Udostępniłam banner tutaj http://ladyladyme.blogspot.com
    Proszę, poinformuj mnie ewentualnie na mail: edytah10@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/
    Asortyment sklepu oszołamia , ja od jakiegoś czasu marze o olejku arganowym. Wszystkie suszone owoce to jest to co kocham i na pewno kilka przypraw, które jest ciężko spotkać w sklepie przypadło mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie próbowałam olejku arganowego, ale też chodzi mi po głowie.

      Usuń
  13. Najbardziej chciałabym spróbować soku z granatu :)
    mail: noelka26@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć gwiazdy Hollywood piją go na litry!

      Usuń
    2. Piłam go, ciekawie smakuje, ale jest cierpki jak nie wiem co ;) Trzeba się do niego przyzwyczaić

      Usuń
  14. zgłaszam się i ja :)
    Od jakiegoś czasu bardzo chcę wypróbować młodego jęczmienia, a widzę, że sklep ma go w swojej ofercie :)
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com
    mail: kasiabuczak1605@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. O! A jakie ma właściwości?

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszelkiego rodzaju herbaty to moja zajawka :D
    Mam bloga : ikonka już jest na pasku bocznym cooolhunter.blogspot.com
    e-mail : yourchoice6666@gmail.com
    Obserwuję :)
    Czekam do 15 marca

    Pozdrawiam

    cooolhunter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Oooo jakie zdrowe candy:) a ja właśnie zmieniam swoje i rodziny nawyki żywieniowe:) na zdrowsze oczywiście. Nie wierzę w szczęście ale go popróbuję;)))
    Wiele produktów mnie zaciekawiło w sklepie i chętnie bym spróbowała. Jeśli mam coś jednak wybrać to: stewia i sól himalajska.
    Banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci zazdroszczę tej chęci zmiany. W naszej rodzinie na razie są to akcje sporadyczne i krótkotrwałe, bo wszyscy uwielbiamy słodycze.

      Usuń
  18. ze sklepu najbardziej podobają mi się glinki zwłaszcza ta biała :) chociaż książki też są ciekawe
    baner http://czytamwfirmie.blogspot.com/
    ewcius1991@vp.pl
    obserwuję jako kanwuje czytam testuję

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku jaki super sklep i jaki duży asortyment :)
    Jako fascynatka oleju bardzo chciałabym wypróbować olej z marakui lub olej z pestek śliwki :) interesujące też są masła kakaowe i shea :)
    Baner tak : http://polkagotujeisiemaluje.blogspot.com/
    Obserwuję jako : Polka J.B
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, oleje są kuszące. I z nazwy i z właściwości!

      Usuń
  20. Piszę się na olej kokosowy, ponoć działa cuda, wspomaga metabolizm, korzystnie wpływa na wnętrze i zewnętrze. Warunki spełnione.
    Pozdrawiam cieplutko.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że olej kokosowy wręcz spala inne tłuszcze. Ciekawe czy to prawda. Mam znajomych, którzy od lat używają go zamiast masła.

      Usuń
  21. Uwielbiam takie sklepy :) Z całego przeogromnego asortymentu sklepu NatVita najbardziej chciałabym wypróbować chlorellę z całym jej witaminowym dobrem, bogactwem białka i żelaza. Przy diecie wegetariańskiej czasem przydaje się dobre wzmocnienie, tym bardziej, że ostatnio nie mam zbyt wiele czasu, aby o siebie zadbać w ferworze walki z obowiązkami :)
    Banerek umieściłam u siebie na http://cosmeticosmos.blogspot.com/
    Obserwuję także :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, trzeba sie wzmacniać, żeby mieć siłę na cieszenie się wiosną.

      Usuń
    2. Zwłaszcza, że ja się juz tej wiosny nie mogę doczekać! :)

      Usuń
  22. Dołączam do zabawy :)
    Sporo rzeczy nic mi nie mówi, a tym bardziej jak je wykorzystać :). Lubie jednak takie nowinki ekologiczne i w wolnym czasie chętnie poprzeglądam ofertę dokładniej. Na ten moment zainteresowały mnie suszone owoce i chętnie bym wypróbowała cukier brzozowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dokładnie to samo uczucie - wow! ile tu rzeczy i do czego ich używać? Nawet nie zdawałam sobie sprawy, jak mocno się ten ekologiczny rynek rozwinął.

      Usuń
  23. Chętnie przyłączę się do zabawy :) W sklepie pierwsze co mi się rzuciło w oczy to soki, zwłaszcza z owoców goji i granatu :) Banerek na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne nagrody. W Przykładam wielka wagę do zdrowego żywienia całej rodziny, chętnie spróbowałabym krakersów http://natvita.pl/slodycze-przekaski/452-nori-nv-krakersy-ryzowe-glony-nori-cena-sklep.html, uważam, że to doskonała przekąska na spacer, czy do kina. Banerek na blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś próbowałam takich krakersów. Mnie smakowały ale dzieci marudziły. Może dlatego że te moje były dość pikantne.

      Usuń
  25. chciałabym wypróbować - Olej z Marakui BIO Certyfikat kosmetyczny - jestem ciekawa jakby wpłynął na kondycję moich suchych włosów

    banerek na blogu - https://anaa-anaa-86.blogspot.com/
    obserwuję przez google jako Anna Niezgódka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że wpłynie lepiej niż te wszystkie pachnące odżywki z gliceryną. Ja stosuję na włosy olejek kokosowy i jestem zachwycona.

      Usuń
  26. Świetnie, że do Ciebie zajrzałam, produkty dostępne w sklepie są bardzo fajne. Lubię takie cuda natury. Chętnie wypróbowałabym olej z konopi, czytałam że świetnie działa nawilżająco, interesuje mnie również stewia jako substytut cukru i wiele innych :)

    Zamieściłam banerek na moim blogu (sztukapielegnacji.blogspot.com), obserwuje w G+

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie. Myślę, że warto by spróbować chipsy kokosowe oraz przyprawy. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z przyjemnością się zapiszę do zabawy. Jestem wielką amatorką słodkości i chrupiących przekąsek, dlatego z chęcią spróbowałabym jakiś zdrowych zamienników. Wpadły mi w oko szczególnie orzechy brazylijskie, chipsy kokosowe, morwa suszona... Nigdy nie próbowałam tego typu smakołyków ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam orzechy brazylijskie. Niestety, rzadko można je spotkać w sklepach.

      Usuń
  29. Produkt, którego chciałabym spróbować: Bio olej jojoba
    e-mail: marzena1902@vp.pl
    Obserwuję w Google +

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie próbowałam. Ciekawa jestem, jak działa.

      Usuń
  30. ciężko powiedzieć który produkt chciałabym wypróbowac bo kusi mnie większośc olejów oraz przypraw , na przykład Olej z Orzechów Włoskich BIO bardzo kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takim pokusom można ulegać bez wyrzutów sumienia.

      Usuń
  31. Obserwuje poprzez Google+ jako Serenitka B
    akasha162@interia.eu
    Baner na blogu: http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    Chętnie skusiłabym się na jagody Goji i jagody Acai ( o których wiele słyszałam ale jakoś się z nimi nie zetknęłam jeszcze), bio herbatę biała bo jeszcze nie miałam okazji jej wypróbować no i olej kokosowy. A z rzeczy już wypróbowanych to wzięłabym Ostropest plamisty którego uwielbiam bo świetnie oczyszcza wątrobę z toksyn po chorobie. szczególnie po antybiotykoterapii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się zainteresować tym ostropestem. Nie próbowałam a nawet nie słyszałam o nim.

      Usuń
  32. wow zaglądnęłam do sklepiku i tam same pyszności znalazłam. Dużo rzeczy jeszcze nie kosztowałam np. z przypraw, skosztowałabym też zieloną kawę i osteoplast. Staje w kolejkę i czekam cierpliwie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Dużo dobrego mówi się o czystku, więc z chęcią bym go wypróbowała :)

    e-mail: magda38912190@hotmail.com
    Dodałam do kręgów jako: Justyna Pezdek

    OdpowiedzUsuń
  34. Z wielką przyjemnością wezmę udział w zabawie. Mam kręćka na punkcie zdrowej żywności i różnych naturalnych specyfików :) Uważam, że tylko natura da nam zdrowie :))
    W sklepie widzę mnóstwo wspaniałości, trudno wymienić te najbardziej interesujące, bo naprawdę bardzo fajne są wszystkie. Szczególnie moje zainteresowanie wzbudziły herbatki, suszone owoce, jagody goi i acai, sok z granatu, olej arganowy....
    Baner już wisi na moim blogu :))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jejku, gdybym tylko mogła to większość ptoduktów zastąpiłabym tymi zdrowymi, także bardzo chętnie się pobawię:) W NatVita zachwyca mnie imponujący asortyment i bardzo chętnie wypróbowałabym wszystko;) Ale gdyby udało się wygrać z pewnością postawię na suszone owoce, cukier kokosowy i naturalne oleje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  36. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie. Ze sklepu wybrałabym na początku: młody jęczmień w tabletkach i przyprawy(kurkumę, curry i kolendrę) a potem herbaty z suszonymi herbatami... mogłabym tak długo :)
    Przytulnie u Ciebie więc zostaję jako obserwator na dłużej.
    Banerek już jest u mnie na blogu:
    http://radosctworzenia-sofka.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. biorę udział
    bernadetaaa@interia.pl
    Ze sklepu wybrałabym nie jedną rzecz zapewne, bo takie zarówno kosmetyki jak i produkty sprzyjające zdrowiu zawsze cenię. Wybierając jeden produkt skusiłabym się m.in na kosmetyki naturalne i Olej Neem Bio (Miodla indyjska). Ma szerokie zastosowanie zarówno lecznicze jak i pielęgnacyjne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miodła indyjska. Jestem ciekawa, jak się ją stosuje.

      Usuń
  38. ja zdecydowanie chciałabym wypróbować czystek, orzechy piorące i na pewno herbatki ziołowe, dlatego ustawiam się wśród chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dużo dobrego słyszałam o tych orzechach piorących. Też się nad nimi zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ojej jak dużo tego i wszystkiego chciałoby się spróbować, ale tak na początek przyprawy, piekę swój chlebek więc coś do chleba, soki witalne, suszone owoce. Banerek na:http://mojechwilewytchnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ogrooooomny jest ten sklep:) Można wybierać i przebierać:)
    Ja chętnie spróbowałabym ten olejek. http://natvita.pl/bio-produkty/464-olej-arganowy-bio-certyfikat-kosmetyczny-cena-sklep.html
    Banerek u mnie na http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej, zgłaszam się :)
    Wypróbowałabym z chęcią: http://natvita.pl/wszystkie-produkty/493-jagody-goji-bio-suszone-lycium-barbarum-cena-sklep-wlasciwosci.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Z przyjemnością dołączam do zabawy:)
    Robię co jakiś czas zakupy w owym sklepie:) podoba mi się tam, bo jest wiele artykułów, których nie mogę dostać w innych miejscach, np liście eukaliptusa:) Właśnie mam zamiar w przeciągu kilku dni się tam wybrać;) więc może poczekam na wyniki....:))))
    Polecam Wam herbatkę motywacyjną, jest super smaczna:) jak i również błonnik, mąkę konopną i kokosową. Olej kokosowy stosuję, ale akurat w tym sklepie go nie wypróbowałam - czy i tutaj pachnie pięknie kokosem?:)

    Pozdrawiam cieplutko i wszystkiego dobrego życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna zabawa! Ja bardzo chciałabym spróbować spiruliny, niestety jest droga :( Może mi się poszczęści :)
    karolinabujak1999@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się :)
    Nie mam bloga.
    e-mail: caroline33@interia.eu
    Chciałabym spróbować spiruliny w proszku, ponieważ nie mam możliwości kupić jej u mnie w mieście, a słyszałam, że działa świetnie na włosy i skórę.

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie mam bloga, więc zostawiam adres: anita.barbara@onet.pl
    Ja dopiero raczkuję w zdrowym odżywianiu, więc oferta sklepu jest dla mnie niczym ziemia nieznana. Poszperałam, poczytałam i tak najchętniej spróbowałabym Chlorellę, najchętniej w tabletkach. Owoce Goji i Acai. Oczywiście czystek, bo to ostatnio hit internetu. Może w formie gotowych herbatek ten czystek póki co. I może jeszcze cukier kokosowy, w ramach zdrowych słodkości. I Macę Bio, bo brzmi bardzo egzotycznie i ma ciekawe właściwości :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Z wielką ochotą dołączam do zabawy łał ile cudów w tym sklepiku nie wiem na co patrzeć ,bardzo chętnie wypróbowałabym olej kokosowy .Mój email:joannaskaw@wp.pl Prowadzę blog http://pieczenieciast-frajdablogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo się cieszę że tyle nowych osób zajrzało do mnie i zdecydowało się na udział w zabawie. Witam wszystkich gorąco i wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie miałam okazji spróbować jagód goji, o których często się teraz mówi, więc chętnie przetestuję :) posiadam bloga, ale nie mam paska bocznego więc nie umieściłam banera :( email: wymarzony_swiat@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. zajrzałam do sklepu i szczerze powiedziawszy wiele rzeczy mnie zainteresowało ale gdybym miała wymienić jedną to chciałabym spróbować SOKU Z NONI BIO TAHITIAN.

    Z chęcią dołączam do zabawy a banerek powiesiłam u siebie na blogu: http://annawojnar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. W ostatniej chwili, ale i ja stanę w ogonku:)
    Przeglądnęłam całą propozycję sklepu i ilość i różnorodność przypraw przyprawia o zawrót głowy, ale to co mnie zainteresowało to
    Bio Probiotyk koncentrat napoju probiotycznego NatVita czystek i dzika róża- czystka piję już od jakiegoś czasu, ale moje dziewczyny odmówiły współpracy, moze w takiej formie byłby dla nich odpowiedni?:
    mam nadzieję, bo możliwości i efekty spożywania czystka mnie zachwycają:)
    Baner na moim blogu kulinarnym http://reanja.blogspot.com/, choć candy znalazłam przeglądając blogi rękodzielnicze
    Pozdrawiam cieplutko i trzymam za mnie mocno kciuki:D

    OdpowiedzUsuń
  52. Hej, hej Aldonko:)
    Mnie zainteresowały suszone owoce noni (http://natvita.pl/wszystkie-produkty/47-noni-owoce-suszone-morinda-citrifolia-cena-sklep-wlasciwosci.html), bo sok nie każdemu podchodzi, więc to może byc dobre rozwiązanie,aby nie rezygnować z dobrodziejstw tej rośliny.
    Pozdrawiam wszystkich!
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  53. Witam oczywiści ustawiam się w kolejce jako zwolenniczka zdrowej żywności i chciała bym spróbować białko roślinne. Banerek juz jest na blogu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  54. chciałabym wypróbować OLEJ KOKOSOWY BIO EXTRA VIRGIN
    Mam bloga : http://emibloguje.blogspot.com
    e-mail : emibloguje@wp.pl
    obserwuje jako Emibloguje

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  56. Chciałabym wypróbować olej kokosowy.
    baner: http://heyblogan.blogspot.com/
    miasto1234@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Interesują mnie ziarna konopii :)
    aneta.wojtowicz98@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. olej konopny :)
    iwona69@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Ciekawi mnie kawa zielona :)
    time.for.cosmetics@gmail.com

    OdpowiedzUsuń