wtorek, 20 stycznia 2015

Skrzynka po jabłkach



Została mi końcówka farby, którą dawno temu malowaliśmy coś w domu. Można nawet powiedzieć, że to już nie była farba tylko jakiś gęsty żel. Chwyciłam pędzel i pomalowałam pierwszą rzecz, jaka się napatoczyła - skrzynkę po jabłkach kupionych jesienią na fali solidarności z naszymi sadownikami. Muszę teraz wymyślić jakieś interesujące zastosowanie dla tego cudaka. Może stanie w pokoju jako skrzynka na poduszki? Może zawiśnie na ścianie w piwnicy jako półka na tkaniny i inne przydasie? Kto wie? Sfotografowałam kilka podejść do tematu. :) Może podrzucicie mi jakiś pomysł na wykorzystanie?







12 komentarzy:

  1. Trudno mi coś wymyślić, bo u mnie wszystkie tego typu rzeczy zajmują koty i one dobrze wiedzą do czego skrzyneczka się przyda :)))))))))))))
    Ale widziałam wczoraj fajną stronkę z meblami ze skrzynek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wykonana ☺mam podobną tylko,że białą i u mnie służy jako skrzynia na pluszaki mojej córeczki.
    Ale przydałaby mi się na chomikowanie tkanin
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe podobają mi się nawet bardziej.

      Usuń
  3. Pasują jej te Twoje aldikowe serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi sie tak wydaje, ale nie mogę wstawić tej skrzynki dla samych serduszek bo mąż mi się w końcu nie zmieści w pokoju :)

      Usuń
  4. Taka skrzynka może mieć różne zastosowanie- najczęściej służy do przechowywania poduch,kocyków lub czasopism i książek. Ja miałam w takiej swoje przydasie do szycia,potem poduchy a teraz zabawki mojej psinki ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można jej dorzucić kółka, żeby nie trzeba było się męczyć przenoszeniem

      Usuń
  5. Kurcze, nie mam pomysłu ale bardzo fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam takie skrzyneczki pobielone z dorobionymi kółeczkami, świetnie sprawdzały się jako gazetnik i przechowalnik ulubionej poduchy i kocyka, potrzebnych do miłego poczytania:-)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają w takim zastosowaniu.

      Usuń