poniedziałek, 2 września 2013

Wiklinowe szuflady



Chcieliśmy mieć białe regały. Sęk w tym, że te które nam pasowały (ikeowskie hemmnes) nie miały szuflad, a jak w każdym domu tak i u nas sporo jest takich "przydasiów", których nie powinno wystawiać się na widok publiczny. Przez czas jakiś mieliśmy zagwozdkę, ale potem dowiedzieliśmy się, że można zamawiać wyroby wiklinowe na wymiar. Zamówiliśmy sobie kilka szuflad i kuferków z wybielanej wikliny. Zamieszczam parę fotek. Może komuś przyda się taki pomysł. Teraz muszę jeszcze znaleźć jakiś sposób na poukładanie książek, bo ciągle nam się nie mieszczą.





5 komentarzy:

  1. Super pomysł z tymi koszami i bardzo fajnie się prezentują, a z książkami mam ten sam problem ręgał pęka w szwach:))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosze prezentują się wspaniale :) U mnie też ciągle brak miejsca na książki, na dodatek doszły mi teraz książeczki Potomka ehhh. Dziękuję za odwiedziny i zapisanie się na moje candy. Życzę powodzenia w losowaniu i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. dobry pomysł z tymi koszami wiklinowymi...będę pamiętała na przyszłość

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie zamówiliście te kosze, nam potrzebne są właśnie w tym kolorze, będziemy wdzięczni za namiary...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiliśmy internetowo w Wicker. Z koszy jestem zadowolona, z procesu obsługi już mniej. :)

      Usuń