czwartek, 20 marca 2014

Latarenki, tra la la


Źródło: www.zszywka.pl

W zeszłych latach na moim ogrodowym drzewie wisiały latarenki zrobione z pomalowanych słoików i drutu. Jesienią pożegnałam się z nimi z żalem, ale mocno się już zużyły. A ponieważ drzewko mi się zazielenia, a pogoda zaczyna sprzyjać ogrodowemu leniuchowaniu stoję przed dylematem, co w tym roku powiesić na gałązkach. Znalazłam w sieci kilka inspiracji, którymi chętnie się z Wami podzielę.


Źródło: voysastuff.blogspot.com


Źródło: www.stylowi.pl


Źródło: www.stylowi.pl

5 komentarzy:

  1. Wszystkie ładne. Chętnie bym sobie takich nazawieszała, gdybym oczywiście miała gdzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne latarenki!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje latarenki chyba najbardziej mi się podobają, a z tych z sieci to chyba te z puszek - są bardzo oryginalne - i jakby tak powycinać różne wzory byłyby też super ozdobą. bo te z wycinankami to tak mi się zimowo kojarzą bardziej ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, boję się, że to niezasłużony komplement. Wszystkie latarenki tego posta są nie moje. Ja dopiero mierzę się z zamiarem :)

      Usuń
  4. słoiki w koronce - bardzo eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń