poniedziałek, 24 listopada 2014

Wyniki cząstkowe


Moi drodzy, dziś wyniki cząstkowe zabawy. Dobrze się nawet wpisały w kontekst polityczny, bo przez ponad tydzień mieliśmy tez wyniki cząstkowe wyborów w naszym kochanym kraju. :)

A zatem... Jak wiecie moja urodzinowa zabawa ma dwie odsłony: Candy-wygrywajkę, która kończy się 1 grudnia i nagrodę książkową dla najaktywniejszej komentatorki w ciągu tych dwóch ostatnich lat. A ponieważ mój blog miał swoje urodziny wczoraj (tam, tara, ram!) ogłaszam, że do wczoraj włącznie najwięcej komentarzy pod moimi postami pozostawiła Aldia Arkadia. Kochana imienniczko! Dziękuję Ci za każdy Twój post i że jesteś ze mną. Prześlij koniecznie swój adres wysyłkowy.

Wszystkim pozostałym też bardzo dziękuję za każdą wypowiedź pod moimi postami. Nawet nie wiecie, jak często loguję się do systemu, żeby zobaczyć, czy do mnie napisałyście! :)
A już za kilka dni wyniki losowania angielskich drobiazgów.

5 komentarzy:

  1. a ja odśpiewam wczorajsze dziś sto lat sto lat i o jeden dzień dłużej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy przez 100 lat starczy mi pomysłów na posty ;)

      Usuń
  2. gratuluję dwóch aktywnych lat, a i zwyciężczyni też

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje z okazji blogowych urodzin!!!Kolejnych lat pełnych inspiracji Ci życzę i gratuluję nagrody najaktywniejszej komentatorce:-)

    OdpowiedzUsuń