niedziela, 15 czerwca 2014

Nadmorski klimacik w zupełnie nie-nadmorskim wnętrzu



Nadchodzą wakacje. Nic dziwnego, że w gazetach i we wnętrzach coraz więcej marinistycznych akcentów. Było o tym sporo w ostatnim "Moim Mieszkaniu". Tej tematyce poświęcony był cały numer brytyjskiej "Country Homes & Interiors", którą gorąco polecam.
Zachciało się i mnie wprowadzić trochę morza do domu. Sęk w tym, że do naszego salonu utrzymanego w brązach i rudościach granatowo-czerwone pasy nie bardzo pasują. Postanowiłam więc zaakcentować morski klimacik za pomocą wysuszonych w piasku patyków i deski wyłowionej z morza. Przydały się też wiklinowe pobielone kosze na zdjęcia.
Pokazuję kila fotek i załączam też dla inspiracji trochę wnętrz z "Country Homes & Interiors". No i przypominam, że to ostatni dzień, by dołączyć się do mojego Candy! Trzymajcie się letnio!















11 komentarzy:

  1. Akcencik morski bardzo wysmakowany:). Pozdrawiam. Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się:) ..lubię szczególnie takie patyki:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam nadmorski klimat, oj kocham nawet!!
    A czy można kupić w PL brytyjski "Country Homes & Interiors"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są w Polsce firmy, które sprowadzają zagraniczne pisma. My skorzystaliśmy z Europress.

      Usuń
  4. Ja nie przepadam za akcentami marynistycznymi, ale u Ciebie wyglądają pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie wnętrza a patyczki i muszelki w szczególności :)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny sposób na morski akcencik, a jak morski to i letni. Podoba mi się ogromnie, zresztą, sama też wiecznie nad morzem zbieram kamienie i patyki, ozdabiając potem dom na potęgę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się muszelkowe serce. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sama chciałabym mieć w salonie takie gałęzie, patyki znalezione nad morzem.....ale nad morze daleko :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, ależ mi się podobają te nadmorskie patyczaki. Są superrr :) Tak bardzo kojarzą mi się z morzem.

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie zawsze mnóstwo takich pamiątek z nad morza, a więc patyków i patyczków wyrzuconych przez fale. Juz same w sobie stanowią wspaniała dekoracje!

    OdpowiedzUsuń