piątek, 23 maja 2014

Upały i nominacja



We Wrocku mamy od paru dni prawdziwe lato. Pewnie u Was podobnie. Biedne zwierzaki, nie wiedzą jak sobie radzić z takim nagłym dobrodziejstwem. Pies kopie nory w chłodnej ziemi pod ławką w ogrodzie, kot leżakuje i nawet do miski nie chce mu się podjeść. Z ogrodowego poidełka korzystają wszyscy - ptaki, owady, pies i wszystkie okoliczne koty. A ja nakupowałam roślin i nie mam siły ich wkopać :(





I jeszcze dobra nowina - dostałam nominację z Happy After Blog, za którą gorąco dziękuję. Wraz z nominacją przyszły do mnie i pytania, na które poniżej odpowiadam:
1) Dlaczego blogujesz? Chyba z chęci dzielenia się i czerpania od innych.
2) Jakie są twoje największe pasje? Taką niezmienną na pewno czytanie. Ciągle pochłaniam książki i nie mogę sobie odpuścić choćby dnia.
3) Jakie są twoje ulubione zwierzęta i dlaczego właśnie te? Od zawsze psy za ich komunikatywność i miłość bezwarunkową.
4) Wolisz pisać, czy czytać? Czytać! Acz i pisanie zaczyna mnie nęcić.
5) Gdybyś mogła zmienić na świecie trzy rzeczy, co byś zmieniła? Zakręciłabym kurek z testosteronem, zazdrością i małostkowością.
6) O czym myślisz przed zaśnięciem? Czytam :)
7) Jakie marzenia udało ci się spełnić? Prawie wszystkie - mam wspaniałą rodzinę, zwierzaki i miłą pracę.
8) W jaki sposób lubisz wypoczywać? Lubię odwiedzać nowe miejsca i patrzeć jak żyją tubylcy.
9) Ja mówię 'jabłko', a ty mówisz '...'? Jabłecznik?
10) Gdybyś musiała wybrać między mieszkaniem na bezludnej wyspie lub wielkiej metropolii, co byś wybrała? Oj ciężki wybór - zależy od nastroju! Ale chyba na dłuższą metę bez ludzi nie dałabym rady.
11) Wolisz jeździć, czy chodzić? Jeździć, niestety.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz