czwartek, 19 grudnia 2013

Candy i 19 XII



Czy też tak macie, że w momentach kiedy trzeba się na czymś skoncentrować, nagle zaczynacie poświęcać czas innym pozornie pilnym rzeczom? Najwięcej swetrów robiłam zawsze w czasie sesji egzaminacyjnych. A wczoraj, zamiast porządków świątecznych uznałam, że koniecznie muszę zrobić "jakieś coś" na Candy. No i zrobiłam. Dlatego zapraszam Was gorąco do zimowej zabawy-zgadywanki.
A chodzi o to, by odgadnąć, co przedstawia poniższe zdjęcie, zrobione w sporym zbliżeniu.


Zasady:
-spróbuj odgadnąć, co przedstawia zdjęcie i zostaw swój pomysł w komentarzu pod tym postem
-zamieść poniższy banerek na swoim blogu (jeśli nie masz bloga, zostaw e-mail i dopisz się do obserwatorów)
-będzie mi miło, jeśli zechcesz powiększyć grono obserwatorów bloga



Wśród osób, które poprawnie odgadną, wylosuję ozdobiony przeze mnie notes, kilka metrów błękitnej tasiemki oraz niespodziankę, nad którą jeszcze pracuję. Zgłaszać się można do końca stycznia. Życzę dobrej i kreatywnej zabawy! :)



1 komentarz:

  1. Coś glinianego, oszronionego Stawiam na donicę lub dół od lampy.
    Lusia z Warszawy

    OdpowiedzUsuń