środa, 12 października 2016

Moja wymianka z Anią


Ależ mnie uradowała ta paczka! Przyszła wczoraj i zawierała cuda od Ani z bloga "Rękodzieło z nici i szmatek". Ania startowała w Candy dla szyjących i początkujących ale nie została wylosowana. Zaproponowała więc wymianę: moje nitki i guziczki w zamian za którąś z jej prac. Wybrałam piękną szarą chustę z białymi przebarwieniami, a dostałam dwie chusty, łapki do garnków i przepiękne Bożonarodzeniowe gwiazdeczki. Ania tworzy prawdziwe cuda! Te chusty wyglądają jak dwa motyle czy morskie manty dryfujące nad moim parkietem.

Obawiam się, że te moje nitki wypadły dość blado przy takim bogactwie!
Jeszcze raz dziękuję Ani i za te dobra i za samą inicjatywę, bowiem była to moja pierwsza wymianka.





3 komentarze:

  1. Trafiły do Ciebie cudeńka, zwłaszcza ta kolorowa chusta:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty! Moje serce skradła chusta jasniutka - taka ciepła mgiełka :-) a skoro Ania marzyła o Twoich guziczkami to moim zdaniem jest wszystko ok. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wymiankę , widzę, że obie jesteśmy zadowolone. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń