piątek, 21 października 2016

Kolorowego weekendu!


Dziś we Wrocławiu po raz  pierwszy od bardzo daaaaawna zaświeciło słońce. Od razu te wszystkie przebarwione już jesiennie liście winobluszczu, orzecha i róż rozświetliły cały ogród. Udało mi się nawet przycupnąć z kawką na prawie-suchej ławce.

Jutro pracuję, ale niedzielę mam wolną, więc jeśli pogoda pozwoli spędzę kilka godzin na świeżym powietrzu przygotowując pelargonie do zimowania w piwnicy, przycinając co jeszcze powinno być przycięte i grabiąc liście, których co roku jest chyba więcej. Tak bym chciała, żeby zanim wszystkie liście opadną trafiło nam się jeszcze kilka tygodni pięknej, suchej jesieni! Jak myślicie - czy "złota polska" pobędzie z nami w tym roku?

A dla lubiących szukać inspiracji w magazynach, załączam poniżej linki do sympatycznych gazetek. Dobrego weekendu!
Do it yourself
Periodliving


2 komentarze:

  1. Z przyjemnością obejrzałam obydwie gazetki i.......?
    ...prawie że nabawiłam się kompleksów! To moje cztery kąty przy tym wszystkim wydają się kompletnie do niczego... hehe! ;)
    Kolorowego Weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ja też oglądam te pisma z lekkim ukłuciem w sercu. Z drugiej strony - podejrzewam, że pięc lat temu Twoje własne obecne mieszkanie też zrobiłoby na Tobie takie wrażenie. Powoli, krok po kroku, też stajemy się coraz lepszymi dekoratorami :)

      Usuń