czwartek, 18 lutego 2016

Jak wykorzystać stare szuflady czyli łazienka retro


W naszej łazience jest sporo staroci. Stara komoda służy nam za szafkę i podtrzymuje umywalkę. Jej lustro - oddzielone od dołu  - wisi powyżej wzbogacone o lampki oświetlające użytkownika. Mamy też stare krzesło, którego siedzisko osobiście obiłam pasującą tkaniną.

A szufladki ze starej maszyny do szycia służą nam od lat za pojemniki na kosmetyki. Ja mam swój, a mąż swój. Taka szufladka świetnie pomaga w porządkowaniu rzeczy, łatwo ją przenieść w inne miejsce gdy jest taka potrzeba no i do tego - moim zdaniem - świetnie się prezentuje.









Wpadłam więc dziś na pomysł, by nie tylko pochwalić się tym zastosowaniem ale i poszukać w sieci, co jeszcze można zrobić ze starymi szufladami. Czego tu nie ma! Podnóżki, szafeczki i półeczki. Wypatrzyłam nawet jedną identyczną, jak moja - użytą jako pojemnik na butelki z kwiatami. Poniższe świetne pomysły pochodzą z Pinterest:














10 komentarzy:

  1. Ach żeby mi tak w rączki wpadły takie stare szuflady....
    świetne inspiracje, Wasze szuflady mają świetne okucia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też podobają się te różne zastosowania. Trzeba się wybrać na szufladowe "łowy" gdzieś do komisu.

      Usuń
  2. Wspaniała aranżacja łazienkowego pokoju Aldonko :) Wszystko pasuje do siebie tworząc niepowtarzany, ciepły klimat tego miejsca :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Choć nieco mnie świerzbi, żeby to wszystko pomalować dla odmiany. Ale potem myślę, że szkoda zakrywać pierwotny kolor tych mebli.

      Usuń
  3. Twoja łazienka retro bardzo mi sie podoba, mam taka jedną szufladke ale w toaletce z maszyny singer, to lustro przypomina mi moje, tez ma taki mały ornamencik....a pomysły z szufladami świetne:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś w ogóle robiono piękne rzeczy. Tyle lat a one ciągle zachwycają!

      Usuń
  4. fajnie u Ciebie to wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysły jak stworzyć oryginalny mebel z szuflady. Inspirujące.

    OdpowiedzUsuń
  6. dekoracje kwiatowe piękne - bardzo klimatyczne!!!

    OdpowiedzUsuń