sobota, 8 lutego 2014

Trochę nowości w sypialni



Pamiętacie mój post o poduszkach uszytych z zasłonki? Zostało mi jeszcze trochę tego materiału i część przeznaczyłam na obszycie poduszki fotela bujanego. Dzięki temu sypialnia zrobiła się jeszcze bardziej wiosenna. We Wrocławiu mamy dziś kolejny piękny dzień. Kot leży sobie leniwie pod krzakiem, ptaszki wesoło przekrzykują się na gałązkach a spod ziemi wychylają się zielone listki krokusów i szafirków. Przedwiośnie na całego!

Jak planujecie spędzić ten weekend? Ja postanowiłam, że jutro będzie dzień leniucha. Będę się snuła powoli w piżamie, przeglądać niespiesznie ulubione albumy, może zaproponuję rodzinie wspólny czas z grą planszową. Żadnego pośpiechu. Oby mi się to udało!



2 komentarze:

  1. Przesliczny komplecik Ci wyszedl :):) Mam nadzieje ,ze masz spokojna sobote :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wiosennie! Karolcia

    OdpowiedzUsuń