wtorek, 4 lutego 2014

Nominacja



Miło mi poinformować, że Gosza z bloga http://goszas.blogspot.com/ nominowała mnie do tytułu Liebster Award. Poniżej zamieszczam moje odpowiedzi na 11 pytań. Trzymajcie za mnie kciuki plisss.

1. Masz jakieś hobby? Coś poza blogowaniem oczywiście ;). Czyli innymi słowy: co lubisz robić w wolnym czasie i dlaczego? Bardzo dużo czytam. Jest to powód mojego chronicznego niewyspania. Lubię też grzebać w ziemi oraz odnawiać stare przedmioty.

2. Ostatnio obejrzany film, dobry i godny polecenia to ...? Ostatnio poruszył mnie "Kwiat pustyni" na podstawie książki Woris Dire

3. Jakie jest wymarzone miejsce, które chciałabyś odwiedzić? Bardzo chciałabym odwiedzić Afrykę - dotrzeć do sedna przyrody i sedna ludzkości.

4. Jeśli mogłabyś się przenieść w czasie to do jakiej epoki/lat i dlaczego? Chciałabym cofnąć się o 2000 lat i, choć na chwilę, móc usiąść i posłuchać Kazania na Górze.Wiem, że błogosławieni którzy nie widzieli, ale zobaczenie bardzo by pomogło, prawda?

5. Jak silna jest Twoja silna wola? W skali od 1 do 10 to 7 jeśli chodzi o naukę czy oszczędzanie, ale 2 jeśli chodzi o słodycze :(

6. Jaka jest Twoja ulubiona marka kosmetyków? Nie mam ulubionej. Często sięgam po kosmetyki z małych, domowych wytwórni - tanie i bardzo dobre. Polecam!

7. Twoje danie popisowe to ...? Pomidory pod kołderką z fety, hinduski butter chicken oraz tiramisu.

8. Masz jakiś sprawdzony sposób jak sobie radzić ze stresem, złością lub gniewem? Często mi pomaga kąpiel lub gruntowne sprzątanie.

9. Określ w kilku słowach swój styl (obojętnie czy życia, czy ubierania, lub jedno i drugie ;) ) Chyba najbliżej mi do "country" :)

10. Góry czy morze? Najlepiej góry nad morzem. Ale jeśli mam wybierać - góry.

11. Cytat/myśl/sentencja, którymi się często kierujesz? Słowa Matki Teresy z Kalkuty o tym, że gdy przyjdzie nasz czas i staniemy przed Bogiem, będziemy rozliczeni nie z tego, co zrobiliśmy, lecz z tego ile włożyliśmy w to miłości

1 komentarz:

  1. Zapomniałam ostatnio dodać, że też oglądałam "Kwiat Pustyni" i faktycznie, jest to film godny polecenia i dający do myślenia.
    :)

    OdpowiedzUsuń