czwartek, 23 marca 2017

A gdyby tak w dżinsie?


Ludzka kreatywność wciąż mnie zdumiewa! Ostatnio przeczesywałam internet w poszukiwaniu pomysłu na ozdobienie dżinsów córki i przy okazji trafiłam na mnóstwo genialnych sposobów na wykorzystanie starych spodni. 

Zobaczcie, jakie niesamowite rzeczy powstają z resztek (wszystkie zdjęcia pochodzą z Pinterest).
Pamiętam, jak w czasach PRL moja mama z dżinsów pociętych w pasy szyła kurtki dżinsowe tzw. katany. Dziś pewnie byłyby warte fortunę, bo przecież każda jedna to unikat!

A czy Wam zdarzyło się wykorzystać stare dżinsy? Powiedzcie, co można z nimi zrobić, bo wyrzucać faktycznie żal.













12 komentarzy:

  1. Mój ulubiony temat: przeróbki wszelakie.. Dżins kocham za ponadczasowość: mam zrobione małe pojemniczki na tekstylia kuchenne, część powycinanych kwadratów na narzutę, przygotowaną torbę z dżinsu do wykończenia, tylko jakoś czasu brak...
    Pozdrawiam ciepło,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za powodzenie wszystkich projektów!

      Usuń
  2. fajne pomysły :) mnie mama szyła spódnice i katany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kiedyś naoglądałam się tych inspiracji ,co nieco ściągnęłam do zgapienia wygrzebałam na moim strychu kilka par spodni ,nawet je poprałam i miałam poszyć moim córom fartuszki kuchenne ......a wczoraj wyniosłam te spodnie z powrotem na strych:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, najgorzej jest siąść do maszyny. Potem już z górki.

      Usuń
  4. Fajne inspiracje! Ja mam też całkiem niezły zbiór obrazków z pinterest na ten temat. Nawet zbieram zużyty jeans, jednak jeszcze nic z niego nie zrobiłam. Może zrobię dywanik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo dobrych surowców bywa w SH. Dżins jest fajny, bo jak już miało się coś z nim stać, to dawno się stało. Po paru miesiącach staje się niemal nieśmiertelny.

      Usuń
  5. Mam takątorebeczke:)jeansową,nie noszę stolat, może zaczne?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba zacząć. Mówią, że ten sezon należy do dżinsu.

      Usuń
  6. A ja sie pochwalę co mam uszytą poduchę na krzesło obrotowe,torbę na zakupy,2plecaki oraz mini torebeczkę do białej lnianej sukienki.

    OdpowiedzUsuń