sobota, 12 listopada 2016

Jesienne wianki



Wymieniłam dekorację na drzwiach na coś bardziej jesiennego. Do pomarańczowych kuleczek z giełdy kwiatowej i jutowych kokardek z Pepco, dołączyłam jeszcze małą kurkę ze sklepu dla fanów docoupage. Złapałam się na tym, że robiąc ten wianek błądziłam myślami wokół bombek i reniferków. Czyli jednym słowem Boże Narodzenie już chodzi mi po głowie.


Czy macie swój ulubiony patent na jesienne dekoracje? Jak ozdabiacie dom, kiedy za oknem słota a o 16:00 robi się ciemno? Ja lubię zapalić kominek, rzucić w kuchni kilka kolorowych poduszek i radosny obrus, a w salonie spiętrzyć ciepłe koce i zapalić lampki choinkowe umieszczone w gąsiorze na wino. Chętnie posłucham Waszych podpowiedzi, jak jeszcze ocieplić sobie ten niełatwy czas.

Tymczasem, poniżej wiele pięknych wianków z Pinterest.















7 komentarzy:

  1. Piękne pomysły na jesienne dekoracje, wianki kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wianek Ci wyszedł i jak na jesień ozdoba w sam raz =) jak dla mnie Twój ładniejszy od tych z pinterest^^
    Do Świąt tak szybko zleci, że nawet nie zauważymy kiedy, tym bardziej że w większych sklepach już Świątecznie się zrobiło, więc się nie dziwię że bombki już przyciągają ^^ Ja jeszcze uwielbiam zaświecić sobie małe świeczki w kielichach i od razu robi się cieplej =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesień daje sporo inspiracji i te piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Gdyby to wszytko można było przylepić do drzwi i okien!

      Usuń
  4. Bardzo oryginalne wianki :):) Jesień daje wiele inspiracji :):)

    OdpowiedzUsuń