piątek, 18 marca 2016

Wiosna na stole i garść piątkowych linków


Zapach hiacyntów jest niesamowity. Jeszcze nam się dobrze nie rozkwitł jeden z trzech posadzonych hiacyncików, a już cała kuchnia przepełniona jest jego słodkim aromatem. I miło się robi na duszy, kiedy poranne śniadanie mija w takim miłym towarzystwie. Dziś we Wrocławiu jest przepięknie - słońce świeci pełną parą, ptaki urzędują wokół naszych budek lęgowych (daj Boże zechcą się wprowadzić) a ludzie uśmiechają się do siebie przyjaźnie. Słońce wszystkim dodaje sił i optymizmu.



Życzę Wam wspaniałego, słonecznego weekendu i żeby nam się wiosna rozhulała na dobre!
A na miły weekend trochę wiosennych gazetek:
DIY Home
Country Homes & Interiors

4 komentarze:

  1. To już wiem, gdzie się podziało moje słonko;-) niestety u mnie od 11tej już go nie widać. Tylko szare chmury i strasznie zimny i silny wiatr.
    pozdrawiam i proszę o przepchnięcie słońca w stronę Warszawy-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, przepycham! Mój syn był w poniedziałek na wycieczce w stolicy i miał śnieg, a ja w tym czasie siedziałam z kawką na ogródku. Dla równowagi u nas śnieg był we wtorek, ale tylko przez moment. Co by nie mówić - to juz ostatnie podrygi zimy!

      Usuń
  2. U nas po śniegu, też pojawia się słoneczko! Mam nadzieję, że już rozgości się na stałe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna wiosna u Ciebie :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń