wtorek, 5 stycznia 2016

Dziękuję za dobry rok

 To był dobry rok. Tyle się w nim zdarzyło. Tyle dobrych i złych, ale przez to cennych spraw mnie dotknęło. Poznałam wielu nowych ludzi, przeczytałam wiele wspaniałych książek, zawędrowałam w wiele nowych miejsc. Dziękuję losowi za każde doświadczenie tego roku.

Chcę podziękować także Wam za to, że przez cały rok zaglądacie do mnie, dzielicie się swoimi spostrzeżeniami i pomysłami. Za to, że (mimo iż nie spotkałyśmy się osobiście) wiem, że gdzieś tam jesteście i dobrze mi życzycie. Wasza obecność sprawia, że blogowanie daje mi niezwykłą frajdę i energię! Dziękuję za wszystko!





11 komentarzy:

  1. I vice versa kochana:))) Trzymaj się tam cieplutko życze wszystkiego dobrego na ten rok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego dobrego! To też będzie dobry rok!

      Usuń
  2. szczęścia Ci życzę w tym roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawzajem! Szczęście każdy definiuje inaczej, ale przez to każdy ma na nie szansę!

      Usuń
  3. Zaglądanie do ciebie to sama przyjemność. Ja dziękuję, że dzielisz się z nami kawałkiem swojego świata i inspirujesz do działania : ) Piękne zdjęcia szczególnie jabłuszka, tylko chrupać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jabłuszka już schrupane. Tak się cieszę, że w końcu nam jabłonka obrodziła i mieliśmy własne owoce.

      Usuń
  4. Dziękuję Ci za ten wspólny rok :))Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie każdy potrafi dostrzec w codzienności coś niezwykłego. Twój post taki krótki a tak wiele mówi o Tobie i jest taki mądry. Cieszę się na się wirtualnie spotkałyśmy. Ja tez potrafię doceniać to co wokół mnie się dzieje, pozdrawiam Ania

    A Nowy Rok wszystkiego najlepszeo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cenienie drobinek chyba przychodzi z wiekiem. Żałuję, że nie potrafiłam tego dwadzieścia lat temu. Życzę Ci roku pełnego takich drobinek!

      Usuń