piątek, 24 czerwca 2016

Ojejej!


Ale się porobiło! Wiem, że tematy polityczne rzadko goszczą na naszych blogach, ale być może i Was poruszyła wiadomość o Brexicie.  
Nie wiem, czy będąc Brytyjką zagłosowałabym za czy przeciw opuszczeniu wspólnoty. Nie wiem, czy bycie w Unii ostatecznie jest pozytywne czy nie. 
Ale wiem, że czasy są niespokojne i na takie szczeliny w tamie czeka wiele złych ludzi i organizacji. I obawiam się, co teraz będzie. Autentycznie się obawiam.

Powiedzcie, co o tym sądzicie? Jakie są Wasze odczucia po tym, co stało się w Wielkiej Brytanii?


2 komentarze:

  1. Ja się orientuje, czy było juz to referendum nawet :( :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest początek końca. Wlk.Brytania przetarła szlaki, teraz kolej na Francję, Niemcy... Gdybym była Brytyjką? To myślę, że wkurzałoby mnie, że ja muszę harować na życie, a wszelkiej maści nieroby z całego świata otrzymują pieniądze z podatków,na łatwe życie.
    Pytanie tylko mi się nasuwa jedno...gdzie w tym wszystkim skończymy my, Polska. Bo nie mam optymistycznych myśli...nie przy tym rządzie.

    OdpowiedzUsuń