środa, 28 listopada 2012

Pojemniki decoupage

Lubię ładne przybory biurowe. Od razu lepiej się pracuje i siedzenie przy biurku staje się (niemal) radosną przygodą.
W związku z tym postanowiłam zrobić sobie nowe pojemniczki na kartki i długopisy. Obydwa kupiłam w sklepach ze specjałami do decoupage i okleiłam papierem z zapiskiem nutowym. Niestety nie wiem, co to za utwór. Ale chcę wierzyć, że jest to jakieś wspaniałe dzieło muzyczne, które istotnie choć bezgłośnie będzie mnie pozytywnie nastrajać do pracy. Kanty oraz wnętrza pojemników pomalowałam złotą farbą, żeby nadać im nieco splendoru, a powierzchnie zewnętrzne postarzyłam preparatami do cracku. Całość bardzo obiecująca, przydałyby się jeszcze jakieś starodawne pióra i ołówki, żeby dopełnić dzieła. Na zdjęciu widać też naturalnej wielkości porcelanowe jajko obrośnięte porcelanowymi konwaliami. Ma przeszło 50 lat i było jedną z niewielu "durnostojek" na jakie pozwoliła sobie moja kochana babcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz