środa, 1 listopada 2017

Pomysły poszukiwane


Witajcie! Nie będę się tłumaczyć. Zawalam z zaglądaniem tutaj. Niestety także zawalam z myciem okien, grabieniem liści i wszystkimi ważnymi czynnościami, które ciągle schodzą na plan dalszy przed gonitwą zawodową.

A jak Wam mija początek jesieni? Macie czas pospacerować? Nacieszyć się kolorowymi drzewami?  Pójść na grzyby? Mam nadzieję, że tak.

Chciałam Was dziś poprosić o pomoc. Niedawno ze spaceru z psem przyniosłam taką oto skrzynkę i szukam pomysłów, jak ją wykorzystać. Jest duża, w niezłym stanie. Trzeba ją będzie wyczyścić, pomalować i .... No właśnie i co? Co mogłabym zrobić z takim znaleziskiem?

Życzę Wam wspaniałego listopada. Mimo słoty i wichur niech będzie to piękny miesiąc dla nas wszystkich!

8 komentarzy:

  1. Jakbym czytała o sobie, zaległości i gonitwa:). Skrzynka świetna, ja mam w planie zagospodarowanie skrzynek po jabłkach, a mam je 3 , więc będzie regalik i koniecznie na kółkach:). Pozdrawiam jesiennie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w jakich kolorach planujesz ten regalik? Jeden kolor czy więcej?

      Usuń
    2. Pracownię mam w jasnym wrzosie, więc się zastanawiam nad popielem, albo białym, okaże się w praniu:).

      Usuń
  2. Skrzynka fajna, ale samam mam dwie skrzynki drewniane i ... pomysłu póki co brak :)
    Myślałam nawet, że jak je zacznę czyścić, szlifować to coś mi przyjdzie do głowy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz rację - czasem przedmiot sam przemówi. Czuję, że jak się za nią zaraz nie zabiorę to mi minie entuzjazm i skrzynka skończy w garażu.

      Usuń
  3. Super skrzynia. przeszlifowana i pomalowana, wzbogacona w kółeczka morze być pojemnikiem na zabawki, koce lub inne przydasie. Można dorobić pokrywę, wyposażyć ją w poduchę i będzie fajny "puf" z pojemnikiem. Ja poszukuję skrzyń do nasadzeń przed domem. Powodzenia i koniecznie pochwal się przemianą.

    OdpowiedzUsuń
  4. cześć Aldonko,a może jakieś ulubione czasopisma by tam schować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. na mnie jesień działa niezwykle depresyjnie:( najchętniej nie wychodziłabym z domu, tym bardziej że w tym roku pogoda jaka jest każdy widzi:( co do skrzynki- ja zrobiłabym z niej użytek w łazience jako "przechowalnik" papieru toaletowego:)

    OdpowiedzUsuń